venres, 23 de febreiro de 2024

DÍA DE ROSALÍA

 Os nosos alumnos de 1º e 2º de Primaria, así como os de 3º E,P, participaron no Proxecto que, desde a Fundación de Rosalía e, xunto cos coles de Escolas Católicas, promoven , no aniversario de Rosalía o "Caldo de Gloria", iniciativa inspirada no poema "Miña casiña, meu lar" na que a poeta explica como facer un caldo humilde e no que se relata a épica diaria da supervivencia.

Parabéns a todos pola vosa participación , incluído o grupo de 4º ESO que se animou a declamra o poema " Adiós ríos, adiós fontes"!!





Miña casiña, meu lar, ¡cántas onciñas de ouro me vals!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

A RECONQUISTA DE VIGO-VEDRUNA

🏰🛡️ Descubrindo a historia de Vigo! 🏰🛡️ Hoxe os pequenos exploradores do primeiro e segundo aventurámonos polas rúas da nosa querida cid...